everythings different

hej
trött jag blir!!, har lämnat in min telefon på lagning för den startar inte, så fick jag ha min förra & när den blir typ överbelastad så dör den, så hände det igår & nu går den inte att starta så fick ta mammas och de är en touch skit jobbigt :O, andvände den så helt plötsligt stängs den av för inget batteri, mamma har såklart inte med laddaren med för vi va i sundvik så får gå ut och sätta mig i bilen och skriva att min mobil är död blablabla... sen förstsätta snacka på datan.. fattar ni så jävla dåliga sony ericssons mobiler är!?! :O & att jag inte har ngt bra flyt med telefoner så nu får ja ha min gamla K750i :S
aja.. ni kan iaf smsa tkr ja :D<3

igår var väldigt trevligt :) alla åkte hem vid typ 22 tiden tror ja, sverige förlorade mot danmark ;O så dåligt spelat, aja.. sen kolla sarah & wilma på film, titta lite halft samtidigt som man satt vid dator, dom två somna och sen gick ja inte och la mig förrän vid 5 ;) var inte trött, fanns mkt man kunde göra men sen helt plötsligt blev de bara tyst ;S så då gick ja & la mig ;)
vaknade av att wilma låg och praslade med godispapper haha :P inte så duktig på att smygäta men vafan :)
sen gick man ner och åt frukost m.m åkte hem & sen åkte dom hem & nu sitter jag här och ska snart till kusin, Jonas på födelsedagsfest ;) trevligttrevligt, världens bästa kusin va de va? ;)
& få träffa kusin Mattias barn :D lilla Olof Malte Nilsson som vi skulle på dop till igår men kunde inte :/ så får träffa dom idag :) :)
puss&kram♥ /Oliwiapaulinaalvaeriksson

 

A good friend will
come bail you
out of jail...

A true friend will
be sitting next to
you saying
"Damn...
we fucked up"


Kommentarer
Postat av: julia a

oliwia vi åkte hem vid 12 annrs B) hahaha :D<3

2009-10-11 @ 20:37:29
URL: http://mylifeasjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0