españa

hola
är i spanien nu & det gillar vi inte
fick gå upp typ halv 6 imorse...
tog ner dom sista sakerna i väskan som jag inte har packat själv, så jag har ingen aning vad jag har med för kläder!
sen sticka... åka bil i en timme typ till kastrup -.-
på planet.. åt lite sen sov i typ 2 timmar (y)
landade vid 12 tror ja.. sen bil igen i en timme ca.
sen upp för alla jävla trappor! med väskan!
sen ner till Luz Mar.
åt lite & så.. giggi & lotta följde med.
snacka med ngn som jobbade där ;O oliwia pratade faktiskt lite på spanska! ;O , han visade en sak från när det regnade förra veckan, säger bara att de va tur vi inte va här då!!!! fanns ingen strand och trappan ner till stranden hade rasat ihop & de va typ som vattenfall ner för kanterna.. jaja lägger upp filmen sen!!
sen satt vi där till typ 5 & sen gick till svensken och åt... sen hem, titta på top model & sen fixa med datorerna :)

imorgon blir det nog stranden.... 26 grader här ju.... känner faktiskt inte för att sola, okej, ja känner inte för ngt annat än att jag vill åka hem nu!!!

puss♥/Oliwiapaulinaalvaeriksson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0