en tår hit, en tår dit

skola idag då... har framtidspiloterna hela veckan, den bästa gruppen då!, som består av Ålivija, Linea, Jacop, Michael & Mathias ;) haha ngn som vill ha peraxels nummer också? bara fråga :P (y)?
Jaja, åkte till Ramlösa för att träffa Hans, han som startade företaget minibussen som inte har några anställda men 4 minbussar (y) :p chill va han iaf :)
Ja sen åkte men hem, gjorde spanska med Sandra :) José & Carlos är ju för jävla sexiga tka ja ;P
sen har man kollat på Svenska Hollywoodfruar ;P haha, anna anka = (y), finns inte så mkt att säga, Maria = inte lite lagom blåst hon är, nejnej!:P Agnes nicole= elr vad hon heter, är bara tråkig, men har två söner = (y) haha, av de man sett på tv iaf ;P
Nu ska jag nog sova, lägga mig lite i tid iaf för en gång skull :)...
Har bestämmt att jag ska inte påbörja något jag vet absolut inte skulle kunna hända! Bara göra saker som skulle kunna hända, svårt men kanske bäst så för en själv och andra.

puss&kram? /oliwiapaulinaalvaeriksson

 
Fay Stensson! ♥
nu och föralltid!
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: faay

ååh, älskaliinnng!!!!

lovv u <3<3<3

2009-10-14 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0