Did the sun comes out or did you just smile at me?

您好
sjukt chill dag! börja då halv 9, sen fixade vi den där matteuppgiften, linnea gjorde världens finaste satistikuppgifts sak :D sen har man bara suttit med facebook, bdb & spotify fram till lunch, med linnea & peraxel ;D hahah, peraxel odlar ärtor i en låda (: ser mycket gott ut ju! x)  Oliwia var faktiskt så snäll att hon gav peraxel en spotify inbjudan haha, så svarade han "tack" fast jag sitter 10 meter ifrån men jaja ;P

är lektionerna till för att tugga tuggummi på? - peraxel
nej? :))) - oliwia som tuggar tuggummi
så bra! - peraxel som småler

hör att det går rykten om dig, skriver du lärarcitat på facebook? - mårten

peraxel kan verkligen inte stava och det har han sagt själv! hahah, ni är dum....      haha xD

sen kom jacob och co med sina små söta saker dom köpt ;P grönt inslagspapper, ngt tyg med buss på :P, en minipolisbuss men fick måla över polistext saken på och ja, bra jobbat!
sen fixade med montern som kommer bli sjukt söt ju ;D

jaja, sen tog man bussen hem dådå! :)) (y)
sen ehm.. ja hem, starta datorn som vanligt och ja har suttit här hela dagen.. :)
jag tror att jag kommer bli väldigt förkyld! ;/
nu ska jag ta med datorn bort till sängen och lägga mig där :)
puss&kram!! /oliwiapaulinaalvaeriksson

are your legs tired, because you´ve
been running through my mind all
day long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0