and all I want to say is that I really miss you!

Merhaba - hej på turkiska ;)
framtidspiloterna fortfarande då ;) träffade Hans idag, haha :P fick massa skivor med "Gustav & the seasick sailors" min musiklärares band ;D(y) "Nightlife" lyssna på den :) faktiskt lite bra för att va så :) :) (y)
aja.. jacob skrämmer ju inte ihjäl en med sin tändare, nejnej! ;O :P
nu kollar jag på två 2 ½ men :D ålivija löööv! & bara om ni vill veta så är LINEA & ÅLIVIJA BEST! <3
ska det inte va true blood ikv!?!??!?!?! :O:O
jaja.. du gör mig förvirrad & blir förvånad & glad på samma gång (a :P & jag tror folk som börjar på J vill mig ngt!?! :O :P hahah, trevligt ;)
nu ska jag måla mina naglar, ROSA blir det! ;)
rörigt inlägg, men skit samma :*

PUSS&KRAM♥ /Oliwiapaulinaalvaeriksson

noebuddy knowes yew
kan´t spell if yew say
the werds rite.                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0