twilight. new moon.♥

igår blev det att kolla på new moon med elin & sandra!! (y)
bölade på två ställen!
så sjukt jävla bra den är!!
hurfan ska man klara sig till 3an nu, fast det är ju fan den sista filmen man vill se som mest!!! (a)
men så sjukt jävla fin den är! :') ♥

så JÄVLA het, snygg & sexig han är!
jag älsakr robert pattinson helt jävla seriöst ;D


sen idag så vaknade man med elin & sandra, sen åkte sandra och då har man varit med elin hela dagen :D
gick ner till julmarknaden i typ 20 min :p
såg en så sjukt jävla snygg kille som spelade i bois! jävlar!! skulle fan gjort vad som helst för att få honom! ;p hahah ;)

sen åkte vi hem, va hos mig åt glass & popcorn och kolla först på narnia 2 :p haha & sen på Vi hade iaf tur med vädret igen! HAHAHA (y)
sen gick elin hem vid halv 12 och efter det har jag bara sutit vid datorn och lite tv så :)
men nu har jag så jävla ont i halsen så vill inte prata och kan inte svälja :(

puss/oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0