it

hejhej
skola, sjukt chill dag :)
2 timmar syslöjd, fast med titti, men whatever... lyssnade bara på jullåtar med elin ;p
lunch.. usch på maten aja..
sen svenska, de va så sjukt tråkigt så ja kom inte ihåg de ja hade läst ;o industriella revolutinen -.-
sen engelska, skrev om US and A då ju (: helt OK!

sen slyyyta man ju! :D
tåget hem med fay fiona sandra & elin (y) & jag tycker att vi är så sjukt smidiga & diskreta ja ;O hahaha, & fiona han va inte lik han! e du sjuk elr! haha ;p "min" e snygg han va väll ganska ok ;)

aja.. hem & ja.. nu sitter jag här och ska börja på svenska skiten -.-
puss ♥ /oliwiapaulinaalvaeriksson

 
orkar inte detta väder! ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0