Sport & Väla dag :D

hejhej!!♥
Idag var det sportema då :) hade shorts & RJK tröjan ;)
NO provet gick SKIT!!!!
sen svenska, ja, det gick bra på läxförhöret och sen gjorde man typ inget :P bara prata! sen slutade vi då vid tolv :D men helena kom på att vi redan har haft en ledig timme :P hehe, men duktiga var vi!
sen gick jag & anna till mc & köpte mc flurry med den nya smaken marängswiss :) :) :) :) den va ganska god :)
åkte hem med halv 1 tåget :) & nu är jag skit hungrig för jag har inte ätit ngn lunch!! :O
jaja... ikväll blir det i alla fall VÄLA V.I.P kväll :D:D:D kulkul!! ska typ shoppa som in ii!! :D<3
nu har jag lust att göra matte :P 
pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0