26 mars


Hejsan hejsan!
varit i skolan idag (såklart :P) jag & linnea lyssnade på rix fm på matten :P haha, dom pratade om ngn pelagon & att melodifestivals låten va dålig, & där har dom rätt!!
sen hade vi no, det sög ju, jag fattar absolut ingenting om atomer elektroner m.m & sånt!! :O:O:O, kom i grupp med kim mathias & patrik... skit bra elr hur. och ingen fattade typ vad man skulle göra, inte jag heller då inräknad!!
sen svenska, det var ok :)
sen svenska igen fast läs timme.. men fick inte läsa den boken jag ville :( ska läsa ngn om islam :S aja får se hur den är...
sen slutade man 13:50 :D
så vi var i atlas & dansade medans linnea städade, gick till tåget, linnea missade det men kom sen :D
hem till fiona, gjorde våfflor & dansade :) sen hem till fay och fortsatte att dansa :) gick ju bra? :S:S
sen hem, äta :) borde plugga till matte provet imorgon, men orkar inte + att jag kan inte hur mkt ja änn pluggar -.-
nu sitter jag här och tråkar..

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0