mys dag med Fay & mobilen (a)

hejsanhejsan! ♥
vakna vid typ halv 10, tvätta håret & gjorde vi mig, sen stack jag till Fay vid 11 :) :) vi lagade pankakor :D dom blev fett goda!!! :O och jätte fiina :D
sen typ spelade vi monopol :P Percey köpte typ alla gator :( så då var det tråkigt!!
slog Fay i huvudet för en frida tidning med Twilight. förlåt :(<3
sen typ bara dega vi... mamma kom & ja åkte hem, träffar nt Fay på 3 veckor nu typ :(:(:(:(<3
jag hoppas pappa inte blir arg över hur mkt pengar jag andvänder på mobilen :O jaja, det skiter jag i!! (a)<ärhemma nu & sitter vid min nya dator :D så mysig den är ;)

puss&kram tavelram /o


Kommentarer
Postat av: fay

hahha, dålig förlorare ;) hihi

nej men saknar dig som satan :(

men vi ses snart... börjar räkna ner dagarna nu.. fy va roligt vi kommer ha i spanien :D :D :D <33<33

2009-06-21 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0