sommaren 09, glömmer ALDRIG! ♥

Skorpionen
24.10 - 22.11
Du borde börja med en ny hobby. foto. broderi,
film? eller kanske baseboll, det verkar vara en
sport som många gillar. Har du syskon ska du
försöka att inte bråka med dem nu, någon av
dem går igenom en jobbig period och behöver
ditt stöd.
Lyckotal: 39
Lyckofärg: Brun
Kändaskorpioner: Winona Ryder (Mina Murray i 
Dracula från 1992), 29.10

Oliwias twilight horoskop! ;) ↑

Cheklista
EDWARD
+ mystisk         - vampyr
+ vacker          - förutsägbar 
+ gentleman     - kall

Cheklista
JACOB
+ stark      - varulv 
+ trygg      - omogen
+ händig    - hetlevrad


IIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHH!!!! Spanien i sommar med tjejerna!!, kommer bli den bästa sommaren någonsin!! :') förutom den som va iår då!♥ 
fyfan vad jag längtar!!! får fan tårar av lycka när jag tänker på det!!! :'D♥♥
men det är fett dyrat att hyra lägenhet ju!! ;O men vi klarar det (a) ;) hahah

inget spec. som hänt idag faktiskt!!... 
svenska, no, lunch, bild & musik (y)'
nu sitter man och skriver här & lyssnar på Walking in Memphis som vanligt dådå! ;)

snart kommer mormor&morfar -.-
puss&kram/Oliwiapaulinaalvaeriksson


tyckte att vi behövde denna filmen som då påminner om spanien 09!
jag & alain åker kulan (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0