lillejulafton 09

såhär har jag spenderat min dag:

broder och malin kom, öppna massa juklappar :D fick, halsband, örhängen, väska, typ tavla, skiva, bok, usb minne, sjal & plånbok, tack!!
sen kom även, marita & familjen Weege (y)
spela lite spel och hade väll julmysigt ;P
sen åkte dom hem & jag började göra v mig, för att åka in till stan och se bio med linus ♥, det blev Brölloppsfotografen ;) hahah jo men de va faktiskt ganska bra ju! :)
frös jätte mycket inne på bion hoppas inte ja blit sjuk ;O, men nejdå! julafton imorgon ju så då får man inte bli sjuk och sen så mår ja perfekt så inte är man sjuk här hlr! ;)

Oliwia kan inte fatta att det är julafton imorgon ;O helt sick! men jättekul iaf :D
puss&kram/oliwiapaulinaalvaeriksson

thegirl.gif his girl image by brattychiq91

♥♥


you're the only one - Maia Mena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0