IDOL - Calle Kristiansson ♥


Calle ska vinna & typ tove tvåa ;)

IDOL
Vem får flest tjejer?
Calle
: De som märks är ju de yngre damerna som står i
lobbyn. Jag går nog inte hem så mycket där. Min publik är lite
äldre. De som är i lobbyn frågar ju mig efter Erik.
Erik: Nähä?
Calle: Jo, jo. Det händer hela tiden!
Erik: Lägg av! Jag tycker Calle får flest tjejer.
Calle: De tar kontakt via mail och Facebook. Jag har 1500
vänförfrågningar som jag jobbar mig igenom nu, det är sjukt.

Oliwia är en av dom 1500! hahahaha!

Är det svårt att träffa en tjej nu när ni är kända?
Calle
: Man får vara försiktig med vem man älskar. Men det
beror väll kanske lite på vad man är ute efter. Är man ute efter
att ligga är det inte några problem.

Vilka är era bästa och sämsta raggningsrepliker?
Calle
: Jag kan börja med den sämsta: "Om vi gör det nu så
kanske du kalvar till jul." Den funkar i början av sommaren.
Haha, nej funkar gör den verkligen inte men man kan få folk
att skratta. Eller: "Nu går vi hem."
Erik: Jag gillar Calles. "Kom så går vi hem." Den är skitbra.



Calle Kristiansson - To be with you ♥

Calle Kristiansson - Destiny Calling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0