gymnasiekatalogen ♥

1 december 2009

det är orättvist att inte högstadielever får gymnasiekatalogen (a)
men har fått låna av julia :D så har suttit med den upp i ansiktet från typ klockan 4 till nu, men är inte klar än!! ;)

skolan.. började typ 10 (y) konsert i 2 timmar, somnade Nästan!!! :p snällt. ja vet!
engelska, U S and A & jakob lukar rök! INTE OKEJ! förvånar mig inte om mina kläder gör det nu, helt seriöst!!
matte, satt där ute, orkade inte lyssna på peraxels genomgång, så efter typ 40 min kommer man på att julia har ju sitt skåp där så då får man skolkatalogen höhö, satt och kolla lite så sen slutade man (y) blev inte mkt matte gjort där ska jag erkänna!!

gick till Lagerhaus med anna sen, hittade ingenting... men tar det en annan dag! :)
sen hem.. tåget med elin :)
ja.. skit kallt ute när man skulle gå hem :/ mhm.. men man kom hem iaf!

& nu sitter jag här och gör engelskan!! ;O orkar inte!
puss&kram /oliwia



kids - MGMT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0