God Jul glömde man säga igår ja!

25 december 2009

igår va det julafton om ni inte viste det
men då fick man iaf:

Rosa Högtalare
Harry Potter och halvblodsprinsen - film
Idol skivan
Cher - skiva
New York resa i februari
Björn Borg trosor
Ögonfransböjare
Body Butter, satsuma
Smyckeskrin
Twilight, bakom kulisserna - bok
De starkare - bok
Armband, hope&love
Godis
Badkulor & rosor
Silver hjärta - smycke
Block penna m.m
Pengar
New Moon kalender 2010
Paljett fodral till datorn
Skriv om och om igen - bok
Kopp, skål, talrik
Fotoram

tacktack ALLA! :D♥

nu sitter Oliwia och lyssnar på jullåtar tror ni men nepp! DISNEYLÅTAR :D hahah älskar dom! ♥
får mig att tänka på när man va liten! haha saknar de, hade inga problem då, beövde inte tänka på allt man gjorde osv... nu e livet bara svårt!!


havet är djupt - ariel


hakuna matata - lejon kungen


you've got i friend in me - toy story


jag är på väg - björn bröder


det svänger i lägret - tarzan

PUSS/ oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: sarah

Nu blev ju inte jag lite avis!! JAG VILL OXÅ TILL NY!!

2009-12-26 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0