du är ngt speciellt!

måndag! herregud!
klassråd! haha ;) klagomål på klagomål! (y) inte lönt att vi säger ngt för de kommer ju inte ändra det innan vi slutar ändå så! ;)
sen matte.. där gjorde man nooooog mkt!! haha ;)
sen no.. där gjorde man nooooog mkt!! haha ;)
sen lunch.. pizza på booooomb!! haha ;)
sen dubbel svenska.. skrev novell om industriellarevolutionen, slutade halv 3 så blev tåget 53 hem med elin fiona & anna, ringde mamma & pappa som en jävla galning, mamma fick 14 missade samtal, men ja ingen svarade ju så satt hos elin typ 20 min & snackade!! ;)<33 (y)
hem.. regnade lite men vafan!
va så jävla sugen på att gå ut och fota för de va sån cool dimma men orkade inte så ja,.. de blev inte så! ;)
ist satte man sig och övade lite på teknikprovet som är imorgon,.. de kommer nooog gå bra! -.-
& övar lite på engelskan nu, vi kommer fan va bäst!! haha ;)<3
ja ska också tacka linus för hjälp med min del av engelska arbetet! ;) :* haha (y)<33

puss!♥ /oliwiapaulinaalvaeriksson

från helgen ↓

Sarah 14 år. ooh va vackert! ;) haha

moster & mormor sjunger ont det gör ont, hahah

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHA dom är sååå coola=P

2009-12-08 @ 16:48:51
Postat av: sarah

jag så ju jätte glad/intresserad ut när dom sjöng för mig=P

2009-12-08 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0