helg i Saxemara

hejhej
är påväg hem nu från en, faktiskt mysig helg i blekinge, saxemara :)
ja.. åkte igår då, bil! -.- men som tur har man datan med sig ;)
framme i saxemara, träffa kusiner moster mormor morfar & co, trevligt..
ja, vi åt lite, kolla tv, ja och sarah nörda oss vida vars en dator ngn timme medans vi kolla på, Just my luck elr ngn med Lindsay Lohan ;)
sen kom gerd och rolf, men jaja..
vi flyttade ut till huset och typ ja satt där ett tag med datorerna och lyssna på musik :)
vid halv 2 gjorde vi v oss och ja gick och la oss sen, helt död ;O
ja, sen idag vaknade jag typ först vid 20 över 9, men somnade om igen såklart, sen vaknade jag vid 10 typ av lilla wilma kommer in och ska hämta ngt i sitt rum som jag hade tagit, beslagta första sängen man hittar (y)?? ;p
men jag somna om, sen väckte dom en vid kvart över 11 -.- det blev ingen gummiring åkning igårkväll så skulle vi göra det nu, trodde dom!, men de kunde dom ju glömma! :* 17 grader i vattnet typ :|
så det blev lite tv, grilla hanmburgare och sen hem. så nu sitter jag i bilen och det öser ner ute, just nu är vi vid mörum ;s aldrig hört innan men jaja..
kommer väll ngn ful bild sen
kyss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0