HEJ!♥

Jaaa!!... det va ett tag sedan :p
men nu ska jag bli duktig tycker jag :))) fast det kommer väll hålla ett tag sen slutar jag :p, skit samma ;)

Sommarlovet är slut!! :(:(:(
Men en sak kan jag säga att det var det bästa sommarlovet någonsin <3
nu har skolan börjat :S det hatar vi, japp!! petersven skolan, jippii! älskar er!
igår var vi på läger vid förslöv, Hålehallstugan ;) ja det va trevligt!<3
Började då med att vi tog bussen från stadsparken dit då, men bussen kunde inte köra ända fram till stugan så vad får vi då? jo, ca 3 km med pakningen! :| gå och dö?
ja, vi börjar gå... nu kommer det värsta, det är uppförsbake hela vägen!! (y)

framme vid stugan, där är inget gräs, var ska vi sätta upp tälten??? jo, mitt i skogen bland alla träden, det lutade ju varfan man änn la sa! -.-
jaja... indelade i grupper gick en tråkig runda, alla fick typ svininfluensan av röret med nålen & många gick vilse ;)

kvällen kom.. kollade på "The ring" :) den var väll ganska bra. ett + till petersvenskolan där ja...
gick till tälten, man skulle va i sina egna tält kl 23:00!
det gick väll sisådär för erik & mårten att hålla koll på alla xD jaja.. nt vårt problem :p
ja sen vad vi gjorde hela kvällen/natten orkar jag inte förklara, det slutade iaf med att jag och linnea sov inne i huset för det blixtra&åska. ;p

vacknade... ont i kroppen som FAN!, trägolv - tummener!
frukost - usch
packa ihop
städa - isch -.-
& ett + till petersvenskolan igen, dom körde ner vår packning denna gången så nu var vi bara tvunga att gå ner för! ;p
tack så väldigt mycket!!! :)<3
bussen hem.. lite sång & sånt på bussen, fast man va väll lite död efter den lilla sömn man fick... ;)

åkte med anna hem, tack så mkt!
sen blev det att sitta och vänta på mamma & pappa i ca 15 minuter utanför grinden -.-

sen har man inte gjort något annat änn vilat idag :)
ha det bra!!, kyss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0